Sep 8, 2012

Not Angka Si'iran-Sya'ir tanpo weton-Gusdur

Not Angka Sya'ir tanpo weton untuk not angka dengan warna merah artinya nada rendah dan not angka kuning artinya nada tinggi
silahkan dimainkan dan dinikmati not angka syair tanpo weton.
6      6 1 7    6       6    6      1 2 3
Ngawiti ingsun nglaras syi'iran
5  5  3       5  6  7  6       1     6  56 
Kelawan muji maring pengeran
5        5  3     4    2  1    2  3 5  4 3
Kang paring rohmat lan kanikmatan
 1 2   1     7  1    6   7    6 5    6
Rino wengine tanpo pitungan

6        6 1    7   6     6    6    1 2 3
Duh bolo konco priyo wanito
55  3        5  6  7  6 1  6  56 
Ojo mung ngaji syariat bloko
5        5  3     4    2  1    2  3 5  4 3
Gur pinter ndongeng nulis lan moco
 1 2   1     7  1    6   7    6 5    6
Tembe mburine bakal sangsoro


Akeh kang apal Quran Hadise
Seneng ngafirke marang liyane
Kafire dewe dak digatekke
Yen isih kotor ati akale





Gampang kabujuk nafsu angkoro
Ing pepahese gebyareng dunyo
Iri lan meri sugieh tonggo
Mulo atine peteng lan nisto

Ayuh sedulur jo nglaleake
Wajibe ngaji sa'pranatane
nggo ngandelake iman tauhide
Baguse sangu mulyo matine

Kang aran sholeh bagus atine
Kerono mapan sari ngelmune
Laku torikot lan ma'rifate
Ugo hakikot manjing rasane
Al Quran Qodim wahyu minulyo
Tanpo tinulis iso diwoco
Iku wejangan gusu waskito
Den tanjebake ing jero dodo

Kumantil ati lan pikiran
Ngrasuk ing badan kabeh jeroan
Mu'jizat rosul dadi pedoman
Minongko dalan manjinge iman

Kelawan Alloh kang moho suci
Butuh rangkulan rino lan wengi
Ditirakati diriyadlohi
Dzikir lan suluk jog nganti lali

Uripe ayem rumongso aman
Dununge roso tondo yen iman
Sabar narimo nadjan pas-pasan
Kabeh dinakdir saking pengeran
Kelawan konco dulur lan tonggo
Podo rukuno
Iku sunnaeh rosul kang mulyo
Nabi Muhammad panutan kito

Ayuh ngelakoni sekabehane
Alloh kang bakal ngangkat drajate
Senadjan asor toto dzohire
Ananging mulyo makom drajate

Lamon palastro ing pungkasane
Ora kesasar roh lan sukmane
Den gadang Alloh suwargo manggone
Utuh mayite ugo ulese


.

0 comments:

Post a Comment